UnityRetail - sistem software pentru magazine
Sistemul software UnityRetail a fost dezvoltat pentru utilizarea in magazine mici, medii sau mari, in lanturi comerciale precum si in locatii de tip depozit. Acesta va ajuta atat in partea de vanzare si facturare, cat si in cea de gestiune si contabilitate primara, respectiv in cea de raportare si evaluare. Avantajele utilizarii acestui sistem sunt numeroase, atat pentru firma si angajatii dumneavoastra cat si pentru clientii acesteia.
Software-ul functioneaza cu majoritatea caselor de marcat de pe piata care permit conexiunea la PC (Datecs, Activa, Tremol, Incotex Succes, Euro, Eltrade, SAM4S). Am integrat deja driverele noilor modele de case de marcat in sistemele noastre software!
Sistemul poate rula pe mai multe statii in paralel (cu una sau mai multe case de marcat), utilizand tehnologia Cloud pentru a usura procesul inchiderii bonurilor si tiparirii bonurilor fiscale; de asemenea soft-ul poate fi accesat si din back office sau din afara locatiei, de pe desktop sau dispozitiv mobil, fara costuri suplimentare.
Galerie Specificatii Module Suplimentare DemoDescopera sistemul software UnityRetail cu preturi de la 600.00 Lei (TVA inclus)
UnityRetail - Modul Vanzare
- Permite existenta unui numar nelimitat de utilizatori si locatii (gestiuni)
- Permite existenta unui numar nelimitat de categorii, iar vizualizarea produselor se poate face in doua moduri (lista sau butoane) cu prioritate in functie de dimensiunea gestiunii si tipul echipamentului utilizat
- Permite existenta unui numar nelimitat de produse; modul de afisare al acestora (culoare fundal) indica disponibilitatea lor in stoc iar verificarea se face automat, in timp real
- Stocurile se scad din gestiune in timp real in functie de metoda aleasa (FIFO, LIFO, CMP) si exista posibilitatea de a lucra cu stocuri negative
- Cantitatea poate fi preluata automat in cazul in care este conectat un cantar electronic (vezi modulul UnityScale)
- Produsele pot fi adaugate pe bon si prin utilizarea unui scanner de coduri de bare (vezi modulul UnityBarcode pentru lucrul avansat pe baza codurilor de bare si al etichetelor)
- Se pot oferi discounturi procentuale si valorice pentru fiecare produs in parte si/sau pentru intregul bon(intreaga factura); se pot oferi discounturi prestabilite pe baza cardurilor de fidelitate pentru fiecare client in parte (vezi modulul UnityFidelity);
- Accepta metode de plata diverse: cash (numerar), card, tichete de masa si combinatii ale acestora;
- Se pot emite facturi proforme, facturi fiscale si avize de marfa cu salvarea si preluarea din baza de date a informatiilor de facturare si a delegatilor pentru fiecare client
- Se poate conecta la orice model de casa de marcat cu jurnal electronic de pe piata
UnityRetail - Modul Administrare
- produsele se introduc usor in sistem, stabilindu-se o singura data gestiunea, codul de bare (daca este cazul – poate fi codul de bare de pe produs, un cod de bare generat automat sau unul introdus de utilizator), categoria, SKU (Stock Keeping Unit – cod unic al furnizorului sau definit de utilizator pentru identificarea rapida a produselor in gestiune), 3 referinte interne (customizabile in functie de tipul activitatii: ISBN, furnizor, calitate produs, observatii, etc.) stocul critic, pretul de vanzare, cota de TVA si unitatea de masura pentru fiecare; odata salvat produsul in gestiune toate caracteristicile mentionate pot fi modificate ulterior daca este nevoie
- se poate vizualiza raportul de gestiune pe o perioada aleasa (informatii privind miscarile de stocuri si valoarea acestora) atat in varianta simplificata cat si detaliat
- ofera informatii privind modificarile care au fost operate asupra stocurilor – permite tiparirea unei liste de inventar si realizarea acestuia atat cantitativ cat si valoric
- se pot genera diverse tipuri si formate de etichete de pret pentru produsele din gestiune: etichete de raft, de casa, pentru intocmirea unui catalog, adezive pentru produs, pentru inventariere - vezi modulul UnityBarcode
- se pot intocmi: NIR-uri, bonuri de consum, bonuri de transfer, avize de marfa, registru de casa, facturi proforme, facturi cu bon fiscal / chitanta / plata la termen (OP), documente de storno pentru facturi si avize
- pot fi vizualizate date financiare si statistice pentru ziua curenta sau pentru o anumita perioada, de asemenea pe baza datelor din sistem sunt realizate automat grafice si diagrame utile pentru evaluarea activitatii locatiei
- poate fi vizualizata si gestionata lista clientilor si a furnizorilor, cu avertizare la depasirea termenelor de plata
- Toate documentele, centralizatoarele, rapoartele, statisticile si graficele afisate in program pot fi vizualizate si exportate in diverse formate, dar si tiparite
UnityRetail - Securitate
- In dezvoltarea software-ului s-au folosit tehnologii performante pentru a se asigura corectitudinea, integritatea si securitatea datelor rezultate in urma prelucrarilor
- Toate operatiunile realizate in modulul de vanzare pot fi monitorizate, centralizate si revizuite din panoul de administrare
- Fiecare utilizator are o parola unica pentru fiecare modul in care are acces; se poate lucra cu acces pe baza de carduri magnetice unic inseriate pentru a se evita vizualizarea sau transmiterea parolei de la un utilizator la altul
Modul UnityScale
Pret: 100.00 Lei (TVA inclus).
Modul UnityLabelScale
Pret: 300.00 Lei (TVA inclus).
Modul UnityLabel
Pret: 100.00 Lei (TVA inclus).
Modul UnityInventory
Pret: 300.00 Lei (TVA inclus).
Modul UnityFidelity
Pret: 200.00 Lei (TVA inclus).
Daca este pentru prima data cand implementati un sistem informatic in locatia dumneavoastra
- Tiparirea simpla si rapida a bonurilor fiscale
- Articolele memorate in casa de marcat nu mai sunt necesare; se poate conecta la orice model de casa de marcat cu jurnal electronic de pe piata
- Se genereaza cu usurinta facturile si chitantele, renuntandu-se la tipizate completate manual
- Se genereaza cu usurinta documentele de contabilitate primara - NIR, Bon Consum, Bon Transfer, Registru de Casa, etc.
- UnityRetail va permite sa micsorati timpii de servire ai clientilor
- Sistemul este gandit pentru a fi invatat rapid si poate fi utilizat de orice persoana, fara experienta in prealabil, fiind foarte intuitiv
- UnityRetail poate manageria stocurile magazinului dumneavoastra si poate genera diferite rapoarte de gestiune
- UnityRetail poate fi accesat prin intermediul internetului de pe orice tip de dispozitiv (Laptop, PC, Tableta, Telefon Mobil, Smart TV) din orice parte a lumii, fara costuri suplimentare
- UnityRetail poate fi redimensionat in functie de nevoile afacerii dumneavoastra. Daca locatia este mica, se pot elimina anumite functionalitati din sistem pentru a va diminua costurile. Daca locatia se extinde se pot adauga mai multe puncte de vanzare (POS) fara costuri suplimentare din punct de vedere al software-ului. UnityRetail poate fi extins inclusiv pentru a deservi mai multe locatii aflate din zone diferite utilizand aceasi baza de date; aveti astfel centralizate toate operatiunile din lantul dumneavoastra intr-un singur loc.
- Pentru a scurta si mai mult timpii de servire si pentru a evita anumite greseli ale personalului, UnityRetail poate fi extins prin diverse module si periferice
- Echipa noastra va poate oferi consultanta in ceea ce priveste proiectarea si implementarea fluxurilor de lucru si documente din locatia dumneavoastra
- UnityRetail este un sistem stabil si sigur ce poate fi utilizat pe perioade lungi, fara sa fie nevoie de interventia unui specialist sau de diverse update-uri. Din acest motiv software-ul poate fi folosit ca atare, fara obligativitatea incheierii unui contract de mentenanta
- UnityRetail este in continua dezvoltare. Echipa noastra implementeza noi functionalitati pentru a usura si mai mult munca depusa de personalului dumneavoastra
- Costurile in ceea ce priveste achizitia, implementarea, si, la cerere, mentenanta sistemului sunt foarte competitive in relatie cu piata, UnityRetail prezentand un raport calitate si functionalitati / pret foarte bun
Daca ati utilizat alt sistem informatic si doriti sa implementati UnityRetail
- Erorile aparute utilizand UnityRetail sunt foarte putine, cele mai multe avand legatura cu factorul uman si un numar redus cu hardware-ul (casa de marcat, echipamente perifetice, cabluri, sistem de operare, retea, etc.
- Modulul Administrare este usor de invatat si utilizat. In comparatie cu sistemele concurente, datele necesare generarii de documente sau rapoarte sunt foarte putine.
- Toate datele pot fi exportate in diferite formate pentru a putea fi utilizate mai departe, in departamente precum management, marketing, contabilitate.
- Modulele suplimentare ce pot fi utilizate impreuna cu UnityRetail aduc imbunatatiri substantiale in ceea ce priveste fluxul de lucru din locatie cat si imaginea in fata clientilor. Echipa ARI-Studio a dezvoltat UnityRetail pentru a fi compatibil cu cele mai noi tehnologii, avand un aspect modern, si dorind astfel schimbarea clasicului si banalului software de vanzare.
- Sistemul poate fi foarte usor redimensionat si de cele mai multe ori nu implica costuri suplimentare. Licentele sunt emise pentru fiecare casa de marcat si puteti adauga mai multe POS-uri pentru aceeasi casa de marcat fara cheltuieli aditionale in ceea ce priveste software-ul. Pentru licentele suplimentare achizitionate beneficiati de discounturi
- UnityRetail necesita putin timp pentru a fi implementat, acesta putand fi instalat inclusiv in timpul orelor de lucru. Dupa instalarea propriu-zisa a software-ului, configurarea poate fi facuta din back-office sau din alta locatie, fara a perturba vanzarile pe software-ul vechi
- Suntem prompti si intotdeauna ne puteti contacta. Raspundem rapid la cererile dumneavoastra si rezolvam diversele situatii aparute in cel mai scurt timp
- Licenta pentru sistemul software UnityPOS se achita o singura data si este valabila pe viata pentru firma care a achizitionat-o!
- Licenta este valabila pentru o casa de marcat! In cazul in care in locatie sunt utilizate mai multe statii de lucru, fiecare cu o alta casa de marcat se vor emite licente suplimentare cu un discount de pret! In cazul in care in locatie exista mai multe statii de lucru insa toate sunt contectate la o singura casa de marcat se achita o singura licenta!
- In cazul in care ulterior achizitionarii licentei software proprietarul doreste transferul acesteia pe o alta firma detinuta tot de el, transferul se va face gratuit prin intomirea unui proces verbal.
- In cazul in care ulterior achizitionarii licentei software proprietarul renunta la afacere si cedeaza software-ul unui alt proprietar (cu o alta firma) este necesara reemiterea unei noi licente pentru firma respectiva. Aceasta se va face la un pret cu discount daca se pastreaza conditiile initiale de utilizare (software-ul nu necesita reinstalarea sau modificarea substantiala a configuratiei); in caz contrar este necesara achizitionarea unei noi licente.
- Achizitionarea unei licente software intr-o anumita configuratie nu influenteaza cu nimic posibilitatea de a adauga ulterior module suplimentare.
- In cazul in care, in mod exceptional, licenta software este achizitionata cu plata la termen aceasta va fi initial activa pana la expirarea termenului de plata urmand a fi transformata in licenta pe viata dupa achitarea facturii. In cazul in care termenul de plata nu este respectat licenta va fi suspendata automat pana la achitarea facturii.
- Detinerea unei licente pentru sistemul software UnityRetail se dovedeste cu ajutorul facturii fiscale emise de catre firma noastra la instalare.
Pachet Touch
Vanzare si Gestiune
2 470.00 Lei (TVA inclus)
- Software UnityRetail
- Unitate PC
- Monitor Touchscreen 15"
- Licenta Windows 10 ?
- Mouse + Tastatura
- Implementare si configurare
- Consultanta flux de lucru si documente
- Mentenanta 30 zile
Pachet Touch
Vanzare
2 270.00 Lei (TVA inclus)
- Software UnityRetail - Vanzare
- Unitate PC
- Monitor Touchscreen 15"
- Licenta Windows 10 ?
- Mouse + Tastatura
- Implementare si configurare
- Consultanta flux de lucru si documente
- Mentenanta 30 zile
Pachet Basic
Vanzare si Gestiune
1 880.00 Lei (TVA inclus)
- Software UnityRetail
- Unitate PC
- Monitor 19"
- Licenta Windows 10 ?
- Mouse + Tastatura
- Implementare si configurare
- Consultanta flux de lucru si documente
- Mentenanta 30 zile
Pachet Basic
Vanzare
1 680.00 Lei (TVA inclus)
- Software UnityRetail - Vanzare
- Unitate PC
- Monitor 19"
- Licenta Windows 10 ?
- Mouse + Tastatura
- Implementare si configurare
- Consultanta flux de lucru si documente
- Mentenanta 30 zile
Pachet Complet
Magazin Mixt
4 060.00 Lei (TVA inclus)
- Software UnityRetail
- Unitate PC
- Monitor Touchscreen 15"
- Licenta Windows 10 ?
- Sertar Metalic de Bani Mediu
- Scanner Coduri de Bare - Kit USB cu Suport
- Modul UnityScale
- Cantar Electronic cu Conexiune la PC
- Afisaj Client VFD 2x20
- Mouse + Tastatura
- Implementare si configurare
- Consultanta flux de lucru si documente
- Mentenanta 30 zile